Boekvoorstelling 'Tussen trots en ergernis'

Gisteren was het dan eindelijk zo ver: de officiële boekvoorstelling van mijn boek 'Tussen trots en ergernis' in Het Raster in Antwerpen. Er waren een vijftigtal inschrijvingen en het zaaltje zat dus ook lekker vol. De zenuwen waren - denk ik - bij alle sprekers aanwezig, maar de avond verliep vlekkeloos! De aanwezigen luisterden aandachtig, er werden interessante vragen gesteld en achteraf - bij een hapje en een drankje - werd er nog fijn nagepraat.

Hieronder een fotoverslagje!

collage van mijn kinderen i.v.m. gevoelens die broers / zussen van personen met autisme zoal ervaren:

Jan van uitgeverij De Draak aan het woord: 

Marie-Christine van Het Raster aan het woord:

Ikzelf aan het vertellen en lezen:

pakkende getuigenissen van Annelies en Angela:

 receptie en signeersessie:

Reacties

  1. fijn! Ik zie mijn collega met haar mooie dochter op de foto staan. De flyers van je boek gingen vandaag al rond op het werk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts