Auteursovereenkomst getekend!

Bij deze is het dus officieel: ik ben nu écht een auteur met een auteursovereenkomst bij een échte uitgeverij. En ja hoor, daar hebben we natuurlijk op geklonken! ;)


Verder wil ik even melden dat ik de uitgave van mijn boek in eigen beheer vanaf vandaag heb geblokkeerd.  Dat wil zeggen dat het boek vanaf nu niet meer zoals voorheen bestelbaar is via Unibook.com maar wie écht nog graag een exemplaar zou willen, kan mij hierover steeds contacteren!

Aan de omslag wordt achter de schermen nog volop gewerkt door een ontwerper, maar het staat ondertussen wel vast dat de foto waarover ik het in één van de vorige blogposten nog had, zal gebruikt worden!

De definitieve flaptekst is nu ook zo goed als klaar.  Nu nog zoeken naar een betere ondertitel... 'Autisme vertaald in kleurrijke momentopnamen' zal dus worden vervangen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Reacties

  1. Succes met het overbrengen van de boodschap !
    Veel moed in het dagelijkse leven... Het lijkt mij niet altijd makkelijk te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts